poniedziałek, 7 lipca 2014

Plany pielęgnacji na lipiec

Żarty się skończyły, plaża tuż, tuż, więc pora zabrać się poważnie za regularną pielęgnacje. Wiadomo, najlepiej byłoby ją uskuteczniać cały czas, ale... No powiedzmy, że nie zawsze wychodzi ;) Stwierdziłam, że publiczne zobowiązanie mnie zmotywuje :) Żeby było bez oszustw, to co tydzień będę raportować!

Miejsca objęte rozstępami 

Cykl 4 dniowy

  1. Soraya DIET24 na rozstępy (rano); Dermaroller z olejkiem centella (wieczór)
  2. Krem DIY z wyciągiem z wąkroty (rano); Olejek centella (wieczór)
  3. Soraya DIET24 na rozstępy (rano); Dermaroller z olejkiem centella (wieczór)
  4. Krem DIY z wąkrotką (rano); Samoopalacz DIY (wieczór)
Wiem, że stosowanie dermarollera co 2 dzień może się wydawać dziwne, ale w miejscach objętych rozstępami skóra po zabiegu regeneruje się strasznie szybko. Przynajmniej u mnie :) 




Miejsca objęte cellulitem (-> patrz UDA)

Cykl 4 dniowy

  1. Soraya DIET24 na cellulit (rano); Dermaroller z olejkiem DIY na rozstępy (wieczór)
  2. Soraya DIET24 na cellulit (rano); Masaż + Soraya DIET24 na cellulit (wieczór)
  3. Soraya DIET24 na cellulit (rano); Peeling + Body wrap przy użyciu produktów BingoSpa /mam nadzieję, że zdążą dotrzeć do środy/ (wieczór)
  4. Soraya DIET24 na cellulit (rano); Samoopalacz DIY (wieczór) 


Twarz

  1. Raz w tygodniu peeling mechaniczny
  2. 3 razy w tygodniu maseczka
  3. Olejek na noc, krem na dzień

Ciało

  1. Minimum raz na dzień posmarować balsamem lub olejkiem (idealnie byłoby olejkiem na noc, balsamem na dzień :) ) 
  2. 2 razy w tygodniu wymoczyć stopy i zadbać o nie (ach te moje wrażliwce w okresie upałów...) 
  3. Raz w tygodniu zrobić manicure :) 


Uff i chyba już tyle ! Chyba żeby to śledzić stworzę jakąś specjalną tabelkę, bo inaczej się pogubię. Trzymajcie za mnie kciuki ! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz