wtorek, 29 lipca 2014

Hity&kity czerwca i lipca

HITY

Olejek Khadi Centella na rozstępy - już o nim pisałam. Jest po prostu fantastyczny ! Najlepszy specyfik do walki z rozstępami jaki kiedykolwiek miałam.
SORAYA DIET24 na cellulit - bardzo ładnie napina i ujędrnia skórę. Daje przyjemny efekt chłodzenia. No i w składzie ma ekstrakt z wąkroty azjatyckiej ;)

Kakao - numer jeden jako dodatek do maseczek na włosy. Zawsze się sprawdza i świetnie odżywia moje włosy ;)

Szamponowa baza ekologiczna EcoSpa - poświęciłam jej już cały post, więc chyba nie wymaga komentarza.



KITY

Gliceryna - moje włosy jej nie znoszą. Próbowałam jej dodać do szamponu, maski, odżywki, a także pod olej. Za każdym razem klapa i puch na głowie. Glicerynie do włosów mówię nie!


Maska Ziaji Kakao - spodziewałam się po niej więcej. A ona albo nic nie dawała, albo (po dłuższym trzymaniu) był przyklap. Więcej nie kupię.



żródło zdjęć: grafika google

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz