niedziela, 11 maja 2014

Vege w Warszawie

W ostatnich dniach odwiedziłam koleżankę w Warszawie. Postanowiłyśmy zerwać z naszą tradycją jedzenia sushi i znaleźć inny, tańszy, lokal. Po dotarciu do centrum dosłownie wpadłyśmy na "Mleczarnie Jerozolimską". W menu znajdowało się sporo pozycji jarskich, wiec zdecydowałyśmy, że warto ją przetestować. Kuszące były też niskie ceny.
Wystrój Mleczarni jest bardzo prosty, ale czysty i jasny. W żaden sposób nie przypomina stereotypowego baru mlecznego. Obsługa bardzo miła, informują klienta o czasie oczekiwania na każde danie. Na tablicach za kontuarem wypisane są dania dnia - w tym jedno wegetariańskie.
Zamówiłyśmy. Ja - zupę brokułową, ryż z jabłkami i cynamonem i sok marchewkowy, koleżanka - pierogi z kapustą i grzybami i również sok. Zapłaciłam 15 zł. Zupa była bardzo smaczna, lekka i pływały w niej przede wszystkim brokuły (a nie - każde inne tańsze warzywo). Na ryżu nieco się zawiodłam - jabłka okazały się konfiturą jabłkową, taką jaką można kupić w dużych ilościach np. do szarlotki. Przez to danie miało jak dla mnie za mało cynamonu i było nieco za słodkie. Nie oznacza to, że było niesmaczne, po prostu różniło się od moich wspomnień z dzieciństwa. Sok był świeży, w dużej szklance.
Podsumowując - jeśli masz ochotę na tani i całkiem smaczny obiad w Warszawie koniecznie udaj się do Mleczarni Jerozolimskiej! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz