niedziela, 18 maja 2014

Kurs sprawność psycho-fizyczna jeźdźców

W tą sobotę miałam przyjemność uczestniczyć w kursie "Sprawność psycho-fizyczna jeźdźców" zorganizowanym w Zabierzowie. W końcu zamiast zachwycać się tym, że takie kursy zaczynają się pojawiać w okolicach Krakowa postanowiłam nie szukać wymówek i po prostu pójść. I była to fantastyczna decyzja! Chyba jedna z najlepszych w ostatnim czasie. Po teoretycznym wstępie, nasza babska grupa przeszła na maty i zaczęłyśmy się rozciągać słuchając instrukcji Natalii - prowadzącej kurs. Już po 3 godzinach zajęć doskwierające mi biodro zaczęło się poprawiać. Po krótkiej przerwie zaczęło się robić bardziej końsko. Ćwiczyłyśmy równowagę na piłkach i pracowałyśmy w parach z wodzami, żeby zrozumieć jak oddziałowujemy na koński pysk. Kurs zakończyły się pracą na stołach do masażu. Zachwycona zajęciami skusiłam się na prywatną konsultację. Natalia spytała o problemy jakie zauważam na koniu, gdzie jestem sztywniejsza lub zablokowana, a następnie przy pomocy różnych technik rozmasowała i odblokowała problematyczne miejsca. Co przypłaciłam w dniu dzisiejszym lekko obolałymi plecami ;) Ale, Natalia ostrzegła mnie, że tak może być.

Już nie mogę się doczekać na kolejne kursy. Oprócz tego, że można się czegoś nauczyć, poznajemy też bardzo ciekawych ludzi. Polecam!

https://www.facebook.com/pages/Szkolenia-dla-koniarzy/563090767123516?fref=ts
http://harmonylife.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz