wtorek, 10 czerwca 2014

Odżywka do włosów Schauma Fito-kofeina - recenzja

Właśnie wykończyłam moje pierwsze opakowanie odżywki z serii Fito-kofeina :)


Wystarczyło mi ono na około miesiąca, przy używaniu średnio 3-4 razy w tygodniu. 


Skład:  Aqua,Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Panthenol, Hydrolized Keratin, Caffeine, Chamomilla Recutita Flower Extract, Salvia Officinalis Leaf Extract, Melissa Officinalis Leaf Extract, Urtica Dioica Extract, Equisetum Arvense Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Humulus Lupulus Extract, Isopropyl Myristate, Citric Acid, Glycerin, Phenoxyethanol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Parfum, Isopropyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Sodium Pethylparaben, Polyquaternium 37, Dicaprylyl Carbonate, Lauryl Glucoside, Butylene Glycol, Benzyl Alcohol 

Skład dość długi, ale bardzo przyjemny. Na pierwszych miejscach emolient, pantelnol, keratyna i tytułowa kofeina. Poza tym sporo ekstraktów, m.in. rumianek, szałwia, melisa, rozmaryn.

Producent zaleca odżywkę dla włosów cienkich, słabych i przerzedzających się. Obiecuje wzmocnienie włosa, uzupełnienie protein i 3x łatwiejsze rozczesywanie. 

Moje wrażenia: Po miesiącu użytkowania zauważyłam wzmocnienie włosów. Mniej wypadają, są w znacznie lepszej kondycji. Ciężko ocenić czy jest to zaleta wyłącznie odżywki, ponieważ jej użytkowanie zbiegło się w czasie z wzmocnioną pielęgnacją włosów. Jeśli chodzi o obietnicę łatwiejszego rozczesywania - w 100% prawdziwa! Włosy po niej są gładkie i po wysuszeniu nie plączą się. Ogólnie byłam z niej zadowolona. Gdyby nie fakt, że lubię testować nowe produkty pewnie bym ją kupiła kolejny raz.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz